Rugaciunea catre Sfanta Treime a Sfantului Ioan de Kronstadt


Sfanta Treime- Tatal, Fiul si Duhul Sfant, pentru mine, ca si pentru toti, este respiratie si lumina, viata, putere, intelepciune, sfintenie, toata bogatia, ajutor, tamaduire de orice boala, foc al rugaciunii, izvor de umilinta, siguranta si toate cele bune…Iti bate oare inima cu bucurie si e patrunsa de fior la aducerea aminte si la pronuntarea sfantului Nume al Celui Necreat, Care pe toate le-a creat? Sfanta Treime- Tatal, Fiul si Duhul Sfant…O, ce nume minunat! O, preafrumoasa si vesnica Treime, Care ai inzestrat lumea materiala, dar si pe cea nemateriala, cu o frumusete unica, de netalcuit…Slava Tie, Doamne, Care ne-ai descoperit noua Taina Sfintei Treimi! Amin.

preluata din cartea „Calea pocaintei launtrice”, Sfantul Ioan de Kronstadt

6 comentarii

  1. cristina said,

    Mai 7, 2012 la 7:35 am

    VA MULTUMESC PENTRU ACEASTA RUGACIUNE PRIMITA O IAU CA PE UN DAR DE SUFLET CARE STIU CA MA VA AJUTA AN ACESTE CLIPE DE MARE ANCERCARE DIN VIATA MEA .ACUM MA ROG LA BUNUL DUMNEZEU LA SFANTA TREIME SI BUNEI MAICUTEI DOMNULUI SA MA AJUTE SA IAU O HOTARARE IN CEIA CE PRIVESTE UNDE SA LOCUIM PLECAM IN GAZDA [DAR NE VA FI GREU FINANCIAR ] SAU VOM LOCUI INPREUNA CU PARINTII . O DOAMNE TU STII CE PLANURI AI CU FAMILIA MEA SA MA AJUTE BUNUL DUMNEZEU SA-MI FIE SI MIE BINE SI LINISTE AN FAMILIE DOAMNE AJUTA

  2. Eli said,

    Iunie 9, 2012 la 5:29 am

    😦 sa va ajute Dumnezeu si mie si la toata lumea ce crede in EL si IISUS HRISTOS

  3. laura bugov said,

    Iunie 29, 2012 la 11:54 am

    Cine sunteti .Cum puteti fi ajutata?
    Ma puteti apela 0264/557155 sau 0721949428 .Va rog ,daca o faceti ,dimineta intre orele 9 -12 sau dupa amiaza 17-20.
    Sau mail -laurabugov@yahoo.com.
    Multumesc.Dumnezeu sa se indure de Dumneavoastra.

    • mugureinflorit said,

      Iunie 29, 2012 la 12:11 pm

      Doamne ajuta!
      Nu inteleg daca mesajul este pentru doamna Cristina sau pentru mine. Multumesc.

  4. ema said,

    Octombrie 31, 2012 la 1:08 pm

    Binecuvintata rUgaciune multumesc cerului ca am gasit- o; cautam ceva pe zona ortodoxa – Domnul m-a luminat – AM NOTAT-O SA O DUC CU MINE PENTRU CA NU STIU CAND POT SA MAI INTRU PE INTERNET LA VECINI – EU NU AM TELEFON NU AM INTERNET NU MA ANGAJEAZA NIMENI SI NU STIU CE CALE SA APUC. Dumnezeu e mare si pune inceput bun in viata tututuror. Poate gasesc o cale sa pot lucra zi si noapte sa-mi pot ajuta copilul genial dar neajutorat ca toti copii.
    Doamne ajuta-ma sa pot fi de folos copilului meu, neamului meu, tarii , oamenilor si universului in care m-ai adus cu darurile tale. sa pot implini ceva in putinii ani ce mi-au ramas (7 dupa spusele docorului oncolog)
    AJUTA-MA DOAMNE – PE MINE SI PE TOATE MAMELE SINGURE CU PUTEREA DE A FACE BINE SI A FOLOSI VIATA RAMASA IN SCOPURI NOBILE. CINE MA ANGAJREAZA LA 42 DE ANI FARA UN RINICHI –
    DOAMNE DA-MI PUTEREA SA INCERC MEREU, SA TREC PESTE UMILINTE, ASTA E CEL MAI GREU.
    DOAMNE VREUA SA FIU FOLOSITOARE CELOR DRAGI, LUMII, OMENIRII, sa fiu de folos, SA FAC CEVA DIN TOT SUFLETUL MEU SA FIU DE FOLOS. sa nu risipesc domne putine viata ramasa.
    AJUTA MA DOAMNE CA SINGURA SINT SI NU AM ALT AJUTOR IN AFARA DE TINE . Preasfanta fecioara maica lui Dmnezeu ajuta ma pe mine pacatoasa …EMA

    • mugureinflorit said,

      Noiembrie 1, 2012 la 6:27 pm

      Doamne ajuta, Ema!
      Spune-mi, te rog, in primul rand, din ce oras esti. Ai vreo calificare, sau ce te-ai pricepe sa muncesti?

      Sfantul Ioan de Kronstadt sa te mangaie, Ema draga!

      Ioana


Lasă un răspuns

