gand pentru azi


Stiu acum ca gresesc si ii ranesc putin pe ceilalti de fiecare data cand nu sunt prezenta in intalnirea cu ei, cand imi las chipul sa faca mutre la gandurile care imi trec prin cap, cand nu ma bucur cu ei, cand nu ii cercetez, cand nu comunic cu ei cu rugaciune, cand nu caut sa ii ascult si sa ii inteleg cu toata fiinta mea si in loc, cad in intristari si judecati. Stiu acum ca ma ranesc si ii ranesc si ranesc si Iubirea ori de cate ori nu ma uit pe mine, si ma inchid in cusca mea de egoist, din neputinta bolii. Acestea sunt pacatele mele si imi pare rau de ele si cer iertare. Si de la Domnul cer intarire pe piatra credintei si a dragostei. Amin.

Lasă un răspuns

