gand pentru azi


-Doamne, uite ce-ti dau ca sa ma iubesti: frumusetea chipului meu!
-Nu ma intereseaza. Oricum Eu ti l-am dat, E al meu.
-Bine, atunci iti dau inteligenta mea…am niste idei…!
-Nu, nu vreau. Eu ti-am dat darul asta. La sfarsitul vietii, ti-l voi lua inapoi…
-Bine atunci…iti dau umorul meu…cartile pe care le-am citit, filmele bune rusesti pe care le-am vazut, abilitatile mele de comunicare…nu vrei?
-Eu ti-am dat toate acestea si nu ma intereseaza. Eu vreau altceva…
-Dar, Doamne, nu mai am nimic…
-Ba da. Ai uitat ceva.
-Ce am uitat, Doamne?
-Sufletul tau.
-Sufletul meu? „Cenusareasa”?? Dar nimeni n-a fost interesat niciodata de el, e undeva prin spate, e timorat si vai de el, prapadit si murdar in comparatie cu Tine… cum sa iti placa asta?? cum sa vrei asta?
-Acesta este cel mai mare dar pe care ti l-am facut dar pe care nu il pot lua decat daca mi-l dai tu. Eu ti-l voi face curat ca lacrima. Cenusareasa trebuie sa devina fiica de imparat.
-Bine, Doamne…

Lasă un răspuns

