ganduri pentru azi


Ce urmeaza dupa vindecare? Ce urmeaza dupa ce ai inceput sa iti dai seama cam ce este iubirea? Ce urmeaza dupa ce te-ai cam prins de cam cum trebuie sa fii si sa fie atunci cand iubesti pe Dumnezeu si pe oameni? Ce urmeaza…? Urmeaza cresterea in iubire, cresterea in cunoastere, cresterea in rabdare, pentru ca asta este si Raiul: o crestere nesfarsita in iubire.

Un baiat mi-a zis mai de mult ca el nu a avut nicio relatie serioasa cu nimeni dar ca „cu mine s-ar risca”. Si eu i-am raspuns atunci ca nu sunt destul de matura pentru a avea o relatie. La care el destul de mirat: „Tu??!” Mi-am dat seama ce masca puternica imi construisem pentru a parea ceea ce voiam si imi doream in adancul meu sa fiu.

Este o asa mare osteneala sa fii printre oameni. Pentru ca e o asa de mare osteneala sa fii atent la inima ta atunci cand interactionezi cu celalalt, pentru ca este asa de ostenitor sa iubesti, sa iubesti cu adevarat. Si invatam sa iubim pana cand nu o sa ni se mai para o osteneala sa iubim. Pana cand ne vom fi exersat destul „capacitatea” de a iubi si ne vom fi normalizat, devenind ce am fost candva: fiinte iubitoare.

Cred ca iubirea incepe cu acceptare adanca, totala de sine si cu atentie adanca, totala, la sine.

Lasă un răspuns

