gand pentru azi


Gustul Adevarului e atat de bun…e atat de dulce. „Luati si gustati ca bun este Domnul”. Bun esti Doamne, si bun esti in Adevarul (tau). Adevarul ma elibereaza de sub robia amagirilor, parerilor, impresiilor, asteptarilor si pretentiilor. Adevarul ma ajuta sa imi amintesc „a cui roaba sunt eu”. Adevarul ma inalta si niciun rau nu ma poate atinge, cat eu sunt in El. Mijlocul de transport cu care se ajunge la Adevar este smerenia. Cand inima mea se smereste, atunci incepe calatoria catre Tine. Imi vine sa zic: nimic nu-mi mai trebuie in afara de Adevarul Tau, Singura salvare in lumea asta amagitoare. Fratele meu iubit, care citesti acum aceste randuri, cauta Adevarul, te rog, si vei vedea cum toate din viata si din mintea ta se vor schimba si te vei umple de dulceata. Priveste-ti in ochi trecutul, priveste-ti in ochi parintii, priveste-ti in ochi inima, priveste-l in ochi pe Hristos. Cauta Adevarul in toate acestea si te vei simti liber si racorit ca dupa o drumetie ostenitoare prin munti. Caci Adevarul are dulceata apei rece de izvor. Racoreste-te, fratele meu, si bucura-te intru Adevar!

Lasă un răspuns

