Raul care se desfasoara in lume este tocmai dovada ca Dumnezeu ESTE!


Paradoxal, una dintre dovezile minunate (și poate cu cel mai mare impact asupra mea) ale faptului că Dumnezeu este și că este Cel adevarat ne-o oferă părintele Rafail într-un cuvânt al său: faptul că m-a făcut cu această înfricoșătoare putere de a-i spune NU. Mi se trezesc foarte mult respectul și admirația, dar mai ales plecarea genunchilor în fața Celui care mi-a conferit un asemenea respect, încredere și demnitate pentru că un mare și tainic risc a fost asumat. Tocmai răul incredibil din lume demonstrează că există Dumnezeu, și încă Unul foarte puternic, de vreme ce văzând atâta rău cât există, încă ține lumea. Numai din libertatea mea de a alege răul pe care mi-a dăruit-o în marea Lui înțelepciune, se vede nemărginita Lui măreție și atotputernicie. Un Dumnezeu care nu ar fi fost atotputernic, nu și-ar fi permis să creeze pe cineva după Chipul său și după asemănarea Sa și să-i confere deplina libertate de a alege, chiar și de a-I fi împotrivă.

preluat de aici

Lasă un răspuns

