Ganduri


L-am auzit pe Domnul cum mi-a soptit:

-Marto, te ingrijesti de multe (n.m: CUM sa te aperi, CUM sa captezi atentia, CUM sa demonstrezi, CUM sa arati respect fata de celalalt, CUM sa iti fie bine si tie si celuilalt), dar un singur lucru trebuieste (n.m: stai in casa sufletului tau, iubeste-ma din tot sufletul tau, si asa vei avea toate astea si mai multe)!

Majoritatea gandurilor si a comportamentelor noastre sunt doar reactii la ceea ce vedem, auzim in exteriorul nostru. Asadar, viata noastra intreaga, privita in ansamblu, adesea, nu ajunge sa fie decat o mare REACTIE la societatea si oamenii cu care am crescut si cu care ne-am intalnit. Devenim duri, ca REACTIE la suferinta provocata de ceilalti, incepem sa ranim, ca REACTIE la ranile pe care le-am suferit si noi cand eram mici sau de mai tarziu, spunem lucruri pe care nici nu le credem doar pentru ca trebuie sa REACTIONAM cumva in fata jignirii, supararii sau neintelegerii celuilalt. Ceea ce ne ofera Dumnezeu este minunat: puterea de a ACTIONA conform convingerilor, scopurilor si adevarurilor personale care salasluiesc in noi, indiferent de „presiunile” exterioare.

Lasă un răspuns

