Gand pentru azi


Fiecare om simte nevoia de a iubi, de a oferi, de a se indumnezei. Fiecare om o are sadita inaluntrul sau, deci fiecare om o simte. Pacat poate fi modul in care fiecare isi implineste aceasta nevoie. Cred ca la Judecata vom fi intrebati de acest lucru: de ce ne-am (auto) indumnezeit, dupa capul nostru? de ce am iubit dupa capul nostru? De ce nu L-am intrebat pe El cum se face, cum se traieste ca sa fii fericit? de ce n-am intrat in Biserica si n-am intrebat acolo?

Lasă un răspuns

