Doar pentru azi


DOAR PENTRU AZI VOI TRAI DOAR PENTRU AZI SI NU VOI INCERCA SA-MI REZOLV TOATE PROBLEMELE DEODATA.

Pt codependent ideal este sa faca fiecare activitate din zi pe rand si incet, ca un batran, acordandu-i atentie si concentrare maxima. Asta va ajuta foarte mult la pastrarea unui singur culoar de ganduri. La inceputul activitatii e bine de cerut ajutorul Domnului, chiar daca ni se pare o activitate marunta sau banala, si la sfarsit trebuie sa multumim, chiar si printr-o simpla cruce.

DOAR PENTRU AZI NU IMI VA FI TEAMA SA FIU FERICIT SI NU MA VOI TEME DE VIATA SAU DE MOARTE.

Ani la rand, zi de zi nu m-am lasat sa ma bucur. Furam fericirea (ceea ce ma facea fericita atunci), si o consumam pe ascuns. Tocmai pentru ca purtam aceasta credinta din familia mea ca bucuria imi e interzisa. Frica de moarte care aparea la un moment dat in viata mea facea sa para totul inutil si de prisos. Vechiul meu moto: “de ce sa ne mai chinuim sa traim daca tot murim?” Astazi experiez mila Lui Dumnezeu, “datoria de a trai” ca datorie de crestin pentru a putea intra in bucuria vesnica, ziua ca prilej de a-i face Poruncile, printre care si “bucurati-va pururea!” Astazi Dumnezeu ma lasa si vrea sa ma bucur de viata. Inteleg ca frica de a trai e un pacat si primesc ajutorul Lui pentru a ma elibera de ea. Moartea o las in grija Lui.

DOAR PENTRU AZI VOI LASA LUCRURILE SA SE INTAMPLE DE LA SINE SI NU VOI INCERCA SA ARANJEZ TOTUL SI PE TOTI ASTFEL INCAT SA IMI PLACA MIE.

Nemultumirea a fost o stare constanta a vietii mele. Situatiile in care ma punea viata ca niste decoruri personale le schimbam in mintea mea, pentru ca le criticam. Pe ele si pe oamenii din ele, le intorceam pe toate fetele si imi imaginam cum ar fi fost sa fie perfect, persoana, situatia, dialogul etc. Acest principiu nu exclude nevoia unui plan pe care sa il creez de la inceputul zilei, se refera la starea interioara de-a lungul derularii planului si inima pe care trebuie sa o am in momentul in care se intampla ceva asupra caruia eu nu am control. Tot ce vine din afara e bine sa luam ca din mana Domnului. Voi tine eu minte asta?
“Vom face orice efort pe Cale. Nu ne vom mai intreba daca ne place sau nu. Reusita sau caderea vor fi in functie de amintirea sau uitarea Lui in cele pe care le vom face sau trai”, Maica Siluana.

DOAR PENTRU AZI NU II VOI CRITICA PE CEILALTI PENTRU CEEA CE FAC SAU NU FAC

Traieste si lasa si pe ceilalti sa traiasca!

DOAR PENTRU AZI NU LE VOI GASI DEFECTE CELORLALTI SI II VOI IERTA PENTRU CEEA CE FAC

Voi merge de-a lungul zilei cu dragoste si rugaciune pentru toti cei intalniti pe Cale. Nu eu ii judec. Nu am de ce sa ma compar cu ei. Fiecare e responsabil pentru propriul comportament.

DOAR PENTRU AZI VOI AVEA UN PLAN SI NU MA VOI GRABI SAU REPEZI SA FAC CEVA.

Ma rog pentru rabdare pentru a face si trai cele mai adanci si mai mici ale mele, pentru ca astfel sa ajung la aceeptarea si iubirea de mine insami. Plan zilnic- obligatoriu.

DOAR PENTRU AZI NU VOI INCERCA SA ARAT CA SENTIMENTELE MI-AU FOST RANITE

ci mai degraba ii voi spune Domnului cat m-a ranit x sau y. Si pe celalalt il voi ierta. Daca ii voi arata ca m-a ranit, asta fie printr-un raspuns plin de furie sau ironic, imi voi acumula eu resentimente si otrava, de care eu chiar vreau sa scap. Am nevoie de exercitiul iertarii, zilnic, mereu si mereu. Eu ii dau raportul numai lui Dumnezeu.

DOAR PENTRU AZI IMI VOI FACE PUTIN TIMP SA MA RELAXEZ, SA MA GANDESC LA DUMNEZEU SI SA FIU EU INSAMI.

Asta pot sa fac prin rugaciune, prin vorbire cu Dumnezeu cand resimt indepartarea de El, si intrarea in adancul meu. Si mai inteleg sa imi delimitez activitatile de orice fel. Sa vad inceputul si sfarsitul lucrurilor mele zilnice.

DOAR PENTRU AZI IMI VOI PREDA VIATA SI PE CEILALTI IN MAINILE LUI DUMNEZEU PENTRU CA EL SA LE FACA PE TOATE MAI BUNE.

Eu nu sunt perfecta, si nici pe departe. Eu nu pot sa controlez decat lucrurile mele, activitatile mele, abia ma descurc cu viata mea. Sa tin mine: fac ce/ cat pot si restul, ce nu tine de mine, pe parintii mei, pe oamenii din jur cu care intru in contact cu parerile lor, cu viata lor las in mainile Lui Dumnezeu. Eu nu pot face decat sa ma rog pentru ei.

DOAR PENTRU AZI VOI FACE CEVA FRUMOS PENTRU ALTCINEVA SI NU VOI LASA CA NIMENI IN AFARA DE DUMNEZEU SA AFLE. NU CONTEAZA DACA STIE TOTUSI CINEVA.

Asta ma ajuta sa scap de slava desarta si de cersirea recunostintei. Faptele bune sunt comoara mea ascunsa. “Tu însă, când te rogi, intră în cămara ta şi, închizând uşa, roagă-te Tatălui tău, Care este în ascuns, şi Tatăl tău, Care vede în ascuns, îţi va răsplăti ţie. [Matei 6:6]”

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

